Thursday, June 3, 2010

31 May 2010

Patutlah rasa ati aku mcm x nyaman jak sehari2 tok..paduhal tek ada cerita di sebalik semua rasa tok. Nang geram rasa ati aku tok aih. Walaupun aku dpt lepak kat THE STATION rilek2 duhal tek berita tok ku tauk after aku balit dr THE STATION..knak mesti ada wujud manusia seperti ini. Selamak tok aku hormat kau kerana kau adalah insan yg bertakhta di hati insan yang aku sayang. Tapi apa yg ko polah kali tok nang terlalu mencabar akulah..sory lah mun apa yang katakana tok akan nyakit ati kau tapi pa yg ko polah ya lagiklah menyakitkan HATI SEORANG IBU!!!!!! Aku paling sak ati bila ianya melibatkan hati dan perasaan makbapak aku.. kau hanya berdasarkan pd paras rupa jak tapi OTAK zero..sorry to say this..but I have too..nang geram aku aih…pernahkah kau menjalankan tanggungjawab sebagai seorang m------? Coba ko pke balit pa yg ko dh polah..SYURGA kau berada di bwah tapak kaki IBU n ISTERI yang derhaka X CIUM BAU SYURGA… ko pke ko dh kerja n ko tlg tamping keluarga ko dh boleh polah sesuka hati kah? Adoh2….aku asa ko lebih dolok mkn garam dr aku n lebih tauk gik mcm ney mok pke tapi mlang nya kau x terfikir…INGATLAH HIDUP TOK ADA KARMA “WHAT GOES AROUND WOULD COMES AROUND, WHAT GOES UP MUST COMES DOWN”……..adil bah hidup tok…ritok ko senang esok lusak ko x tauk gik pa yg akan terjadi. Xpa polah jak kau kdak tok…klak2 bruk ko merasa..mungkin ko rasa ko di pihak yang benar tapi ko x sedar gik pa kesalahan kau…aduh2…jgn terlalu memikirkan drk sendiri, pke juak urg sekeliling….urg nok salu DI BULI kau lah yang akan mungkin tlg kau satu hari klak….aku malas nak buang masa pke urg kdak kau…WASTING my time jak…hua3….dhlah…aku akhiri dgn ucapan “SEMOGA KO BERBAHAGIA N HIDUP AMAN DAMAI DAN SENTOSA”…..AMIN…

0 ♥Lovely words♥: