Friday, June 18, 2010

friday!

Salam semua, huhuhuhuu...di pagi Jumaat yang indah dan penuh dgn berkat tok mcm2 jak brg ku lupak..beg duit aku lupak kat ofiz.ptg marek aku xda mbak balit.angol ada jak aku tok..gtoklah aku mun ada prob with "him"....pasya tek masa sampe ofiz bruk aku sedar bahawasa nya aku terlupak hp aku kat lam kereta kak Eza...huhuhuhu..kelam kabut aku kol kak eza...tapi hp ku sgek ada kat aku cuma nya xda kredit jak...cian owh..hhuhu...lam tdik kol 8 pm aku dh tdo..awal ada jak nak? aku nak ngelak aku nangis actually...dat y aku tdo awal...ku msg nya tyk pa masalah sebenarnya tapi nya x eply..aku tdo jaklah..kol 1 lebih pagi aku tersedar n ku terus kol nya...jawab nya n ku tyk pahal...nya pdhlah..AGAIN!!!!!!!! pasal benda yg REMEH bagi aku n BESAR bagi nya!!!!! adoi! sakit jiwaku....ku alu speechless di kerjanya...pasya nya terus letak..mana2lah sia..ku kol pagi tek nya x angkat..erm...hentamlah sia..ku pun xda asa mok jumpa nya walaupun aku rindu nya....

Kat ofis tok bos ku xda, tinggal aku ngan 2 org gik staff kat ctok..sunyi ada jak ofiz tok..bos ku before cuti rya ada suh ku kol Client ritok. dahku kol tek. ok client ya pdh so mek org akan g site visit ari isnin lak...nak d jadikan cerita..kat ofiz mek org tok ada seorang staff di gelar "Uncle S"... patut juak bos ku salu marah ngannya..tek aku berik ngannya pa yg bos aku suh berik nya. dtgnya tek..blom abis ku ckp nya dh dolok potong pa ku ckp..adoi...aku tauklah aku tok kuli jak jgnlah pa yg  ku ckp xmok di dgr..lak2 ada nya tyk ngan bos ku gik lak..adoh2....lain di suruh ku lain gik di pdh nya...ku suh nya tgk drawing ya dtg nya tek gago suh aku book kereta k g site visit..huhuhuuhuhuhu...sekali lagik jiwa ku sakit...ahahahaha

0 ♥Lovely words♥: