Thursday, June 17, 2010

jiwang jap....

Tegarnya kamu membuat aku begini...aku pendam saja luka di hati ini walaupun luka ini msh lagi berbekas tambahkanlah luka yg ada...erm....ku tahu aku pernah membuat kesilapan dan menghancurkan hatimu tapi mengapa aku tdk di beri peluang utk memperbaiki diriku....mengapa dan kenapa aku di buat sebergini...seolah2 aku tdk me punyai hati dan perasaan....sedih,parah,luka,duka semua nya da..tapi akan ku jalani hidup ini dgn senyuman..ku tahu tuhan sdg menguji ku..Ya Allah ya Tuhan ku,berikanlah petunjuk dan hidayah mu kepada insan hina ini...
kekasihku,,kita sama2 telah dewas..fikirkanlah tiada gunanya hidup begini....kau sakitkan hatiku lagi..akan ku bertahan selagi mampu tapi andai satu masa aku pergi jua jangan kau salahkan aku..sesungguhnya aku terlalu mencintai mu....ku hanya mahu melihat kau bahagia walaupun hatiku terluka....
argh....!aku harus kuat tapi kau lemah...bagaimana? kau mahu aku pertahankan perhubungan ini tapi dirimu
? aku tahu kau jua mencintai aku tapi mengapa kau harus begini...?mengapa dan kenapa?tidak mampukah engkau utk berubah? ya..aku seharusnya menerima dirmu seadanya tapi jika hatiku terus di lukai bagaimana harus aku menerimanya....?

tup.....
tup.....
tup.....


Astaghfirullahalazim..
tersedar aku dr lamunan...
ya rabbi..asa bulak kata2 tok semua dtg dr aku...huhuhuhu
jiwang juak aku tok duhal...huhuhu
dahlah ku tgh kerja tok..
tok  nama nya sindrom jiwang bila xda kerja...huhuhuhuhuhu....


0 ♥Lovely words♥: