Thursday, August 12, 2010

Khinzir berwarna Hijau!!!!

pernah x ktk org tgk khinzir a.k.a babi a.k.a otOt dan sebgainya????? yahhhhhhhhhhhhhhh..ku nak ngeso ngan ktk org tok...Otot berwarna hijau...mun anak buah ku tgk mestinya tutup mulut..nya x berani sebut nama benar OTOT...mun nya sebut nya knak cabik mulut oleh mama nya...salu nya yg kita tauk, wana khinzir tok wana pink nak..
tiut nya lok..tgk wana pink nak nya....

mun x berwarna pink nya berwarna putih ataupun hitam...
sperti gambar di bawah...

adoh2..manjak nya lok...nyusu pun urg berik..nok pa kejadah nya melayan haiwan tok mcm nya nginang asuk or pusak...huuhuhu..nok nama org putih ewh..pelik2 jak kerja cdak...ney ndak buak aritok...

nok sikok tok lagik kiut..d grooming cdak...yah...pande bersukan indah nya lok...

bah2..balit ke cerita kita tdik...Khinzir berwarna hijau..tak org mesti x cayak nak..terpulanglah...jum aku ngeso ktk org gambar nya...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--------
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
---------
-
-
-
-
-
-
boh tak org tetak k...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
ta daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......

ahahhahahaa..kan aku dah cakap wana hijau..ehehhehe..jgn marah yea....

3 ♥Lovely words♥:

Hamzah Ian said...

YEKSS.. geli ah tngk babi ni..

Anne said...

eeuwwww!! tapi lawak la pulak entry engkah gambar2 tok kekeke

miss Fida said...

Ian: Gelik yea?ehehehehe...

anne: nang lucu pic2 tok..its just for fun don have any other attention..ehehehehhehe..n its general knowledge for us rit..