Wednesday, August 18, 2010

sepatutnya 5 tapi aku list out 4 je...

salam semua...last monday i received this award from Fariza, "AWARD PERSAHABATAN 2010"...thank you fariza...terharu sungguh aku..ehehehe..siap promote aku pun bisnes card gik...ehehe..fariza, bout the tips no prob..after raya kita 2 polah aktiviti biasa kita 2 merentasi jalan simpang 3 k... so, aku pun berbesar hati nak menganugerahkan award tok kepada sahabat-sahabat yg aku sayangi tok...




1. Sis Eza - she is my beloved cousin, friend, sister, girlfriend and everything...umah mek 2 bersebelahan jak..mek 2 keja pun kja berdekatan.aku mula rapat ngan nya masa aku keja kat swinburne..she is cool, patience, lovely, friendly, dan CANTIK..ehehehe..even doe nya goog girl glak2 nya x malu pun berkawan ngan aku yg mulut becok tok..huhuhu...but then nya nang baitlah..ku akui kebaikan nya ya.tp di atas kebaikan nya, seseorang telah mengambil kesempatan keatas diri nya..ku berharap tuhan tunjuk urg ya betapa rugi nya mun nya kehilangan kak eza....aih..melelat cerita kita tok tek..ahahhaha
...

2. Jasmin - mint, kawan sama unimas lok..ehehehe..act, aku dh kenal nya sebelum masuk unimas gik..dolok mek 2 sama tuisyen pasaya masuk matrik sama matrik n sama tutoran tapi x berapa rapat..kenal pun gya2 jak...masuk unimas..mek 2 sama course...jadi semakin menjadi2 lah..dh sama course sama bilit jak gik..mkin lah mek 2 rapat...sepanjang 4 thn d unimas..nya lah org yg plg byk tlg aku...byk benda we share together...erm,ku asa mek 2 sik pernah kelai...ehehehe..tapi bulaklah mun xda berselisih pendapat or papakah tapi xdalah sampe sik bertegur..til now she still the best n gorgous friend i ever had...love u mint..ehhehe...

3. Kartina Rahayu - tok pun geng sama unimas ku juak..nya nunggah aku kak lulu..huhuhu..walaupun beza umur ngak setahun..nya tok junior mek org tp x sama course...mek jadi rapat tegal mek org sama apartment...mula2 ku kenal nya tok nang ayu lah..kakr pun lemah lembut...jalan pun sopan jak..duduk sopan jak...pendek kata nang kdak perempuan melayu terakhirlah...tp dh lamak2 kenal duhal tek bertanduk juak..ahahhaa...sekali nya tetak, kalah tetak mek 2 mint...miss her so damn much...dh setahun dh x jumpa..since dat nya d KL..nya org JOHOR tapi very fluent ckp melayu sarawak..sebab mek org dr mula2 kenal nya nang x mok ckp malaya..ahhaha...nya tok suka glak pg serikin aku pun x tauk knak...n then nya teroro make up wo...masa aku dinner rya nya yg make upkan..byangkan lam masa yg singkat nya nak make upkan aku..huhuhu..tapi hsil nya memang aku suka sangat2..

4. Fariza - anak buah ku tok..walaupun nya tua gik dr aku..tapi nya anak buah aku..wonder girl aku..ehehehe....sama ofiz nganya..first time aku sampe ofizz tok n kenal ngannya aku olmos x kenal ngan nya agik..al maklumlah.urg dh kin cantik..ehehehe....bukan bodek ah...ikhlas tok...she funny n muka nya akan berkerut n susah hati bila nya byk keja..semua org kdak ya nak owh..tp nya tok lain kit...nya ada uara bah..kira2 ada esp lah tek..salu jak nya tek dpt ngagak pa yg aku fikirkan..n mek 2 tok ada hobi yg sama..suka nyeberang g spring..ahahaha..ngan polis takut mek 2 ngan keta nok laju2 n byk ya sik d takut mek 2..huhuhuhu....

5. erm..to be informed later...ehehehheehe...ku byk kwn tapi yg closed glak2 x byk...tedah owh..sapa mok kwn ngan aku? angkat tangan..ehehehe..xdalah..guro jak...


sekian..........




2 ♥Lovely words♥:

Unknown said...

love you too..fida?lulu...nurul..haha

miss nar said...

ahahaha..sebut jak semua nama..ngeh2...