Friday, July 23, 2010

make up....

Salam,semoga hari jumaat anda di penuhi dgn segala limpah dan kurnia Nya...nak di jadikn cerita..mek 2 fariza tek udah awal2 di reserve oleh mek org pun staff kat bahagian monitoring utk d make over...so time lunch break mek 2 fariza siklah keluar...pglah mek 2 ke monitoring division..sampe2 jak kat sia adalah c bg jack..adoh2...bisinglah mek org bermake up.fariza lok d make up..ku tunggu jak...so tok hasil make up fariza....
before make up...
after make over...cantik kan....

after siti d make over its my turn...tapi tukakng make over ya terpaksa cepat2 sbab its just about 10 minutes before abis lunch break...huhuhu..so inilah hasilnya....
before....berolah nak aku..xpat ku tok serius koh..
after..x nampak glak kan? sebab lighting x cun...

over all aku puas hati ngan make up aku...x byk berubah cuma bahagian mata aku jak...cat eyes....miaw2.....pas mek 2 make up malu aih...sbab utk ballit dr monitoring division ke engineering division mek org knak melalui finance and admin..malu nye..siti dah berjalan tutup muka k sweater dah..aku tek nasib k tudung...sampe jak ofiz siti dh bngong..make up x ngenak glak..tapi nang benarlah sebab nya pun make up mata mcm ada something wrong jak...toklah hasil selepas mek 2 bercuci muka...siti jaklah...tapi  ilike her new hair...nice on her...pretty girl...
 me and fariza (ehehehehe..nang xpat temu camera mek 2 tok)

hohohohohoho..muka ku besar ada jak.....