Friday, July 2, 2010

ngerepak...

Salam semua..lamak dh ku x ngerepak kat blog tok...ku busy glak last week n just come back from training kat MP......masa training ya byk ilmu berguna yg aku dpat....n plg best aku enjoy with geng2 1 Legacy..kuxda ambik pic cdak glak...laklah ku colek dr fb....ku tok xda keja dh...gtokkah asanya berkerja..knak urg lain mcm busy semacam jak...mcm sentiasa ada kerja....bilalah ku nak dpt kerja permanent tok owh....sedih jak asa ati ku bila ku pke hal dirik ku pun....kadang2 aku rasa aku x mampu utk menjadi perkerja yg baik kali...huhuhu...ku tok suka bermain2..x pande...x pande cakap urg putih..huhuhuhu....i don mind to start from below...serius...aku enjoy sesuatu kerja walaupun ya bukan bidang aku..entahlah..something newlah...wlaupun aku salu di suruh jadi technician..aku ok je...aku terimak sebarang kerja yg di berik ke aku dgn hati yg terbuka.....huhuuh....tapi aku tauk semua tok maslahnya aku impun bah..cedih ewh...cuba utk berubah tapi susah owh...aku perlukan ANJAKAN PARADIGMA!!!!!! tolong2.....sgek juak aku tok x confident....bila urg dh pandang rendah ngan aku lalulah aku tok menjadi semakin rendah...hua3...cedih owh...adoi...perlu motivationlah aku tok...maka pergi training motivation tapi x tauk mok applykan gney.....erm..aku asa mok bykkan membaca ewh..tapi lak aku tok kejap jak maok membaca pasya dh ku boring...

lak sambung gik...kehabisan kata2 dh aku tok...

2 ♥Lovely words♥:

mr_abs said...

uuii..sbr uiii..hehe..ilek2 bah. dah nama rezeki, sik ke sine2 :)

Nurul Affida Rasdi said...

sabarlah kmk tok..eheheheh...syukur urg berik ktk peluang berkerja nak...