Thursday, December 9, 2010

milik siapakah hati jejaka ini..

hi semua!!!!
ya ampun, kin busy aku kin sempat ku nak update blog..ahaha
kali mun tyme busy nak idea mencurah2 jak
macam hujan jak idea ku..
berkenaan yg tajuk entry ku ya..
tok kontroversi sikitlah owh..ahaha
kepada sesiapa yang berkenaan saya dengan ini
menyatakan bahawa saya tidak bertanggungjawab 
di atas sebarang kerosakan hati usus perut buah pingang 
tak org semua
andai kata Lelaki ini milik tak org..ahahaa

ok2..ari sabtu ya tek nakkah mek org g main bowling
bowling tok d anjur oleh company mek org
jadi
utk pertandingan tok
company mek org ada jemput cdak DOE main ngan mek org juak
tujuan utama company mek org jemput cdak DOE 
sebab mok mengeratkan silaturahim antara kmk org
since that mek org byk berkerjasama ngan cdak
jadi tek
dua line dr tempat team aku 
ada sgek group cdak DOE tok tek
one of them pake baju wana pink..
jadi kau tek ngatik team member ku, kak moon nama nya
aku: kak moon, lemah dah tangan mek nak main ewh..ada urg hensem sebelah ya..ahha
kak moon: ney? nok ney? cdak DOE ya kah?
aku: aok..nok k bju pink..hensem kak moon...ehehe
kak moon; tak maok kah? lak atur nya..
aku:ishk..sikdo lah..mek guro jak..

tutup kat sia cerita ya tek..main jaklah mek org tek..
aku tek suka2 nak guro2 jak bah..
pasya tek nak
dah abis mek org 
mek dh ambik hadiah semua nak
bergamabr2 lah mek org tek
kak moon nanyak aku..

kak moon: ktk sik mok bergamabr nagn bju pink ya kah?
aku: sik mok ewh..huhu...
kak moon: aih pasalah nya..
aku:sik mok..huhuu
kak moon: konfident?
aku: aok..konfident
kak moon:bena ah?
aku: aih bena...

pasya nak agik juak kak moon tek nanyak aku..
last2 ku jawab aku, aoklah tunggah jak nya nun..ahaha..
ku pke tek kak moon sik tunggah..sekali tek bena2 juak d tunggah nya..
malu nya aku
aku pun lari ke lift..
tunggu ku kat lift
ney tauk fariza agak aku n terus mekorg balit
sekali tek sikda
huhu
balitlah aku ke tempat kejadian
pke tek nya dh chow duhal tek
masih juak kat sia...
hua3...
dgn semua org memandang aku senyum2..
aku pun bergambar ngan nya
Bad namanya..mok tgk muka nya?
jeng
jeng
jeng
jeng...

yah..pa pendapat tak org...?sik sesuai nak?


yang sik sesuai,

14 ♥Lovely words♥:

RaMa-RaMa Fareeza said...

dr bad dr bad dr bad oooo dr bad hehehe

miss nar said...

ahahahaa....algu dr john jadi dr bad....kak eza pdh nak..nya tok may b suka ompuan nok ladies2...rambut panjang..ahaha

RaMa-RaMa Fareeza said...

aura mek madah nya suka pompuan mata kacak muka mcm arab....pompuan bertudung heheh

miss nar said...

ahahahaa..aura mek pdh..nya suka ompuan rambut golong2..kiut2..pendek2..hitam manis..suka senyum..ceria selalu...aahahaha....mcm kmk jak ya...ahaha...PERAHSANTAN kmk tok..ahhaa

flo... said...

ehhh....kmk pun ya aih...hahahahah...
gerek mek nang ada blt kuch ria...nya la ya..kakakaka
yobih x malu2 jak ngakuk..kekekeke
sapa ya bh?

miss nar said...

ahahahahaha..gerek ktk ko?erm..pa nya pdh nya suka kmk pwh...tp nya jatuh cinta ngan fariza....ahahaha....gney ya..nang complicated lah ya...ahahahaha.....DOE pun staff...uhuhu....mun ada tepi fb nya..roger2 kmk ah...ahahha

Faizal n Fashitah said...

Pa reti DOE ya ka? DOE = Daie Orang Endon?

RaMa-RaMa Fareeza said...

mek x maok ngnnya eh..hahha
F n F ada2 jak ktk koh...daie urg indon indah heeh

miss nar said...

F n F:DOE itu Department OF Environment...ehehehe...Daie org indon indah..ada2 jak ktk...;)

Rama2:ahahaha...kmk pun sik maok nya..muka jak blh tahan..tp hensem gik mr boyoi mek....ahahahahaha...sapa yakah?

RaMa-RaMa Fareeza said...

hahha cheng cheng...jangn biarkan hidup anda diselubungi misteri..aduhai x saba maok balit...

miss nar said...

ahahahahahahha! kmk pun sama...kmk nnag asa angol this week lah...ahahahahahahhahaha...15 minit gik ewh...

sheryzan said...

hahaa..alu pemes org tok oleh ktk Lu~not bad lah~hihi..

Khairul Onggon said...

Yerrr... sapa ya? Mcm retis jak hehehe...

yanmaneee said...

supreme clothing
golden goose outlet
supreme clothing
yeezy boost
kevin durant shoes
hermes belt
air jordan
cheap nba jerseys
nike vapormax
yeezy