Tuesday, November 30, 2010

keselesaan...

Yuhuuuuuuuuuu....awal pagi aku dh update blog tok ewh..
ku dr mlm tdik nak cerita tp mata dh ngantok glak
tok cerita KESELESAAN...
huhuhu...
k..gtok cerita nya..
aku pergi mukah ngan 2 org technician..
bg jack n adrian..
bg jack tok nang ada nakal2 bah..
sepanjang perjalanan ada jak cerita nya..
dhlah nya driving kdak org nak berlombak ja...huhu
......
jadi masa mek org bruk mula berangkat ya bg jack tek polah 
checklist..nya ngecek brg2 nya..
pasya ya nya tanyak ngan adrian

Bg Jack: dh ko ngecek tek..G string ku ney???????
adrian:ahahaha...

aku tek alu molah muka terkejut 
 
aku tek mash juak itok..G STRING!!!!!
  
mestilah aku mejin G STRING nak????huhuhuhu..aku pke tek stop kat sia jak..duhal tek nak bena2 juak cdak 2 tek bercerita pasal g string...
aku tek tukang tetak..
bg jack padah mun pake g string selesa..huhu...aku sik tauk pa d maksud nya selesalah..
technician mek org tok keja cdak sik tentu masa dah tempat..
kdang2 cdak perlu masuk hutan berminggu..
kdg2 pergi off shore berbulan2...
aku tek msh juak fikir bg jack tek berguro aih...
sekali tek cerita punya cerita 
nang bena nya ada g string!!!!
ya ampun..bukan bini nya pun aih!
nya impun pun..
aku tek alu mejin kdak tok..huhuhu
ahaha..pelik2 jak kan..tp nang lucu..
n menurut bg jak nya pun g string ya kdak tok
erm..ada duhal g string urg laki...hua3..
awal pagi dah aku polah pencemaran mata...
huhuhuhuhu.....
tp pa ku tauk aku nang itok ngan cerita bg jack ya
tp ada logik nya sebab utk KESELESAAN...
bena ka????


yang msh sik cayak,






9 ♥Lovely words♥:

labulabi said...

info ya bagus.bok jak kmk dengar.wakakakaka.sempat gik kitak ya.dah tauk lelah msih gik nak itok.nang apalah.

Vivian said...

hahaha kmk tga dah sik selesa...low bip masuk celah2 ya gik rasa mok tarit kinek2..errk..ahahaa adoh..adoh..

RaMa-RaMa Fareeza said...

hahha bang jack bang jack....kmk asa nya madah selesa sebb nya perlu bergerak bah....

flo... said...

yobih..hahahaha..ada juak duhal...mati kerja...seksi you..hahahaha

AmirFX said...

Yobihhh... Mun body kedak gambar last abis ya ok jak kmk asa... haha..

miss nar said...

labulabi:mek nang gik itok bah masa ya...sampe knek tok mek msh juak tertyk2..tp knek tok mek dh cayaklah....ahahhaa...act, mek org technician perlu byk bergerak bah..dat y lah cdak perlu sesuatu yg selesa...huhuhuhu

mama V:ahaha..samalah pendapat kita 2..sik selesa..tp lain urg lain pendapat kan...ahahhaa...mek sik pernah try tp mek mok try lak ewh,,,,ehehehehe

fariza: aok..bg jack nang lucu...bena kata ktk..nya pdh selesa utk bergerak...lak mek cita kat ofiz..ahhaha

flo: yah..seksi nak? i pun kalah u..sik try gik keseksian pake ...ehehehe

amir:erm..ktk sik tgk body technician mek org..ahaha...cdak pun bdn oklah..siklah boroi2 sebab keja cdak sik tentu masa n tempat n then keja cdak mencabar...ahhaaha

Faizal n Fashitah said...

Mek penah meli G-string dolok. Kira tek nak ncoba la.. ney la tauk nyaman tek nak. Dah skali mek makei,.. yobihhh pomo nok tengelup lam celah burit ku tok???... alu kensel la mek nak makei g-string gik koh. Gelik jak asa tali nya tengelup rah celah burit ishhkk...

yanmaneee said...

jordan shoes
yeezy boost 350
bape hoodie
golden goose outlet
yeezy boost 350 v2
michael jordan shoes
supreme
lebron 16
lebron james shoes
hermes belt

Unknown said...

try this out official site Look At This Chrome-Hearts Dolabuy read more good quality replica bags