Saturday, February 12, 2011

demam

hi..sunyi jak blog saya 2,3 aritok nak..saya demam koh...hhuhuhu..sik pernah saya demam kdak tok..sampe sikda suara dh saya tok...ari kamis ya tek saya mula knak demam...pagi gik ok saya..gik dpt polah keja...saya tahan jak..dh ptg after lunch nang dh sikpat tahan gik..saya ambik time off balit awal..pasya ptg ya terus g klinik...masa kat lam bilit doktor ya saya madah ngan doktor ya badan saya panas glak..saya fikir tek nya nak ngecek berapa temperature bdn saya, duhal tek sik d check nya..lam masa 5 minit jak saya lam bilit ya..tpi nya ada cek tonsil saya..nya padah tonsil dah kembang glak2..n nya ada berik ubat k tonsil...emarek sehari2 saya nahan dirik saya..bdn nang panas lah..mkn ubat pun still juak kdak ya..masih juak panas sik kebah...saya dh rasa nak ngajak bpk saya g klinik ya balit, saya nak mintak injection..tpi saya tek try jak bertahan..malam tiba2 saya dpt idea engkah tuala basah kat dahi...alhamdulillah kebah juak panas badan saya...

pa yang saya sik tahan is bila mkn mesti makanan yg saya mkn ya rasa ubat...huhu..manis pun tawar..masin pun tawar..tedah...saya tok jarang demam..n tok lah kali pertama saya demam terok kdak tok glak...salu nya saya gik dpt lawan tpi kali tok saya nang gurin tido jak kerja saya..bila siang dah tdo mlm2 sikpat tdo....

k lah lak sambung gik..
saya 2 igek tag mok d jwab dr cik fariza..huhu..

8 ♥Lovely words♥:

erolnukman said...

ooo tedah...nang musim demam juak dah kinek tok oo..semoga cepat sembuh.lap badan ng tuala basah sampey suhu turun..petua d ajar nurse dgn saya hari ya..hahaha

Khairul Onggon said...

mena kata cekgu erol ya.. musim demam batuok dan selsema.. sib bait kmk sik kenak musim tuk.. Awal2 detect mkn vitamin hehehe.. :)

miss nar said...

erol:aok..kmk engkah tuala basah rah dahi mek mlm tdik ya ada kurang kitrasa panas..aritok panas dh sikda tpi sora serak..ala2 ela dah sora mek tok...

encik onggon:yalah tek..sikda notificaton bah musim demam tok..dtg2 mengeju jak..hhuhuhu..yalah kwn mek pun advice mkn vitamin C...tunggu sihat kit lok kmk g farmasi beli..jerak ewh demam kdak tok...

yanmaneee said...

nike shoes
lebron 15
jordan sneakers
jordan shoes
moncler jackets
louboutin shoes
nike air huarache
jordan shoes
yeezy shoes
nmd

tysoo said...

check these guys out z3p28m0p16 replica louis vuitton handbags replica bags koh samui guccireplica bags neverfull replica gucci handbags x9i13q2l92 replica bags from korea replica bags toronto this contact form z8o20s4p56 9a replica bags

Anonymous said...

w9g96d9d01 u5f71b0z18 w2k64p9n84 k2e92g9l39 a8d64u4v32 g8o24z2u16

boleau said...

e4i81u9z93 l1h44w7i45 o2l16r8n80 w4a45q7v87 p3r21v0m46 w6t74g4r09

Unknown said...

d7l10l0m60 e4l52r3o75 p7b74q0a70 s5f93j0w83 s8v75u5b38 r9p09i1i52