Thursday, February 24, 2011

rindu..

As Salam kawan2
rindu saya sik?ehhehe
pakabar tak org?
saya doakan ktk org semua sihat k..
just a short entry to hi to u all..
saya masih ada kat sitok...
2 hari saya bercuti n byk thing happen n berubah lam hidup saya tok,
lak saya cerita..;)
berjumpa lagi d lain entry k..
salam rindu dan sayang buat semua..
take care..:-*


7 ♥Lovely words♥:

flo... said...

yerrr...apa ka berubah ya..jeng3...kekekeke

Cik KemBhoJha said...

huhuhu.. alhamdulillah....ada yang berubah yer... :D

udah cik rerama fareeza madah dengan kamek tek... bah... memang la perlu berubah kan... :)

kamek tunggu apa mauk dipadah ktk..

Faizal n Fashitah said...

Okeh...boh lupak critakan ah..yerRrr ehek..

miss nar said...

flo:adalah..berubah2...ehehehe

kak kembhoja:yerr... pa d cerita kitak 2 fareeza kah..tok nyuruh kmk curious tahap gaban..ehehe...

yalah tek..memang perlu berubah...tpi masih juak mlas2..

tunggu jak lak kmk bercerita..;0

bg odio: aok..cerita mek...tunggu mek rajin bercerita lok k...ehhehe

Vivian said...

apa ya berubah deng??

AmirFX said...

Aok.. Apa yang berubah tek? Kelak crita... yerrr...

miss nar said...

vivian: ehehehe..adalah..udah mek polah entry pasal perubahan ya tek...

amir:yerrr....dh mek cerita...