Thursday, March 24, 2011

Dedicate this song to kak Kembhoja

 what a lovely song..
when i m down..i love to hear this song..
this song really meaningful..
to sis Kembhoja..
this song i dedicate to you..
stay strong whatever its take..
love u..

1 ♥Lovely words♥:

Cik KemBhoJha said...

Fida...

piluk ati kakak tok nong eh...
sebab lagu tok nang lagu faberet saya masa saya gik study di UNIMAS nun. masa ya saya selalu dengar lagu tok dalan van sapu, makey disc player.. siap saya ada disc mariah tok sampey tok.. n lagu tok memang sentiasa ada dalam hp saya.. sebab bila down.. saya dengar lagu ini...
n bila kuar dating malam2 dengan arwah masa belajar dolok... lagu tok la didengar kamek duak arwah. Arwah dengar ajak.. kamek berlalak sia pun nya ok juak.. Huaaaa.... sedeh saya lok...
teringat zaman mula kenal.. saat belajar di unimas.. pergh! nostlagia... yah..