Friday, January 7, 2011

saya dan happy meal

salam semua..
semoga tak org semua sihat2 belaka yea hendak nya..
saya tok sihat jak
saya tok malas ewh
saya sik tauk juaklah knakkah saya tok pemalas glak ritok
kui2..
maka saya ada report yg due date nya next week
ngeh2..may b tegal ritok ari jumaat jadi semangat keja kurang kin
mun ari isnin baruk saya semangat...huhu
ada indah gya..;p
kwan2..saya nak
saya nak
saya nak
ehhehee
saya suka glak mam kat mc D
ney ndak bdan saya tok kin menjadi2
..huhuhu
tp nak gney2 pun saya tetap juak suka mcD
my all time favorite is double cheese burger!
nyam sekal jak lok...huhuhu
n d samping saya menggemari 
double cheese burger
ney tok saya ada hobi baru
saya suka beli nok 
Happy Meal Set!!!
sebab
saya suka ngan mainan percuma nya
ahahaha
mcm miak kecik kan
saya ada beberapa collection 
brg mainan percuma mcD ewh
kiu2 jak benda tok bah..
6 igek semua nya
ada 6 igek setakat tok

1.Puss in da boot
pusak tok kuar masa cerita sherk rya
2.love guitar
tekan tak org nok love warna pink ya..berbunyilah nya
3.blue piano (act, saya pun sik tauk pa nama nya)

4. car train

5.power puff girl ball

and paling latest is..
 hello kitty
kiut x?
bruk beli ewh
baruk jak beli time lunch tek...
yah..
aku tok nang pelik2 jak
kiut benda tok aih..
nya sebenarnya cop

n in future saya rasa mesti banyak gik kan
n saya akan tetap terus membeli
walaupun mun aku g kaunter mcd ya
n pdh ku mok order Happy meal set
n cashier ya polah muka terkejut n aku terpaksa polah alasan
k anak ku!
ahahahaha
sak jak blom beranak
berlaki pun blom..
anak buah adalah lah
anak pusak pun ada...ehehe
k sekian lok..
saya nak polah keja saya lok...

6 ♥Lovely words♥:

RaMa-RaMa Fareeza said...

hehe lak tak bukak muzium..pasya di suatu sudut sudut koleksi mainan mini-mekdi..heheh

miss nar said...

aahhaa..ya tunggu kita dh tua n mainan makdi dh hanggih..hesti hasa ya..hanak2 hita dhah hesar..n hik hada hain hainan hekdi hagik...

flo... said...

yobih.....dgn muka confident ktk pdh pake anak nk..hahaha..janji lepas gian dpt mainan..ekekeke.....

Ms Tikot said...

Dolok masak gik mudak2 mcm ktk, kmk suka juak beli happy meal. Suka ngumpol mainannya.

saytunt yang fabulous said...

suka ngan hadiah mc d juak....cute2 jak...adalah meli juak...tp sik byk gilak....hadiah kfc boring n sik kacak

Amni said...

aieee.... ada meh? best! especially gitar ngan piano ya.. aieee... kiutt.....


deng, malam sok mekrang polah gathering k blogger kuching n sawak blogger yang ada kat kuching.. kat ileq2 cafe kat reservoir park dalam kol 8 malam.. jum2... sabtu malam o... 8 januari.. jemput oo.... =)bak la partner sali.. ehehehe....