Tuesday, January 11, 2011

♥ya-ya buble giveaway♥

setinggi2 penghargaan buat encik amir
kerana telah mengetagged saya yea..
saya dengan berbesar hati nya 
mengumumkan bahawa saya pun nak jugak hadiah tue!!!!!
muka excited nak menang..
ok2..
kawan2 semua mun mok menang juak hadiah yg sama
jum n marilah kita beramai2 menyertakan diri kita
sila klik gambar di bawah utk detail penuh pasal giveaway ini k...
 dah tgk kan? dah?
dah ka blom?
kalau blom meh siney saya cerita kat awak semua
mcm mana nak join giveaway nie..
tpi sebelum anda menyertai pertandingan anda hendaklah mendaftarkan diri anda d jabatan pendaftaran negara bagi mngesahkan anda adalh rakyat MALAYSIA!
walaupun d mana anda berada k..
sebab syarat2 menyertai giveaway ini kita hendaklah warganegara malaysia..
dah sah anda rakyat malaysia?
ok next anda knalah memastikan anda ada acc blogger/wordpress..
ini kerana bagi memudahkan anda utk mem follow blog cik Nurul Nadiah nie..
ok..dah ada acc kan?
next is followlah cik Nurul Nadiah nie..
dah follow yea?
kalau dah follow pa lagi
buatlah entry pasal giveaway nie...
mcm yg saya tgh buat nie lah...ehehe
satu lagi kena make sure yea kat entry awak semua tue ade 
banner giveaway nie..

dan pastu tagged lh sesiapa kawan2 blogger anda yg cantik dan gagah yea
anda perlu tagged 2 org kwn perempuan dan 2 org kawan lelaki.
waduh..
pening nie..
tgh fikir mahu tagged siapa nie..
ting dong..
sapa owh..

erm..saya nak tag mereka2 yg bertuah nie lh

2 gadis cantik
1.cik vivian
2.cik rama-rama fareeza

2 jejaka kacak
1.mr.abs
2.cikgu sai


last but not least..
kepada cik nurul nadiah
congratulation on ur result!!!
all the best!
roses for u..;)

7 ♥Lovely words♥:

RaMa-RaMa Fareeza said...

ow ow kmk kenak tag hahha...

miss nar said...

ahahaha..silalah..mun kt mok menang juak..kmk tek konjos juak mok join..a.aahahaha

saytunt yang fabulous said...

saya di tag...huhuhuhuhuhuhuhuhuhu....apa yg saya kena buat??? (blur saya)

AmirFX said...

Wahahaa... Meriah ehh.. Kmk ada nak molah GA gik kaktok... Kedong ri ujan tok sekda molah pa2.. Jom molah GA byk2.. haha...

Vivian said...

huahahah....try lok

miss nar said...

cikgu sai: mun ktk nak join blh juak..mun ktk sik maok sik apa...;)

amir:mun ktk ada menang papa boh lupak kmk..ehehehe

vivian: try jangan sik try...;p

mr_abs said...

lambat saya tok. haha. sory fififida. kmk bok cek blog. hehehe. tahniah, saya jejaka kachak. bok cakah tangan mok nge update blog eh